12 september 2007

Status

Min tanke är att jag sover sista natten på hotellet i natt, så checkar jag ut efter jobbet imorgon och åker hit. Jag ska sätta på ben på och bädda sängen här i lägenheten innan jag åker tillbaks till hotellet för kvällen, så siktar jag på att packa det allra sista därifrån ikväll. På fredag åker jag till Stockholm för en långhelg - ska hämta mitt körkort och lite sådant, och tar naturligtvis chansen att träffa Anna lite extra länge när jag ändå är där. På tisdag kväll är jag tillbaks i Oslo igen. (Och på onsdag morgon ska jag på utprovning av dygnet-runt-kontaktlinser hos en optiker på Carl Berners plass. Nice.)

Och med det så lämnar vi över till väderrapporten, som sponsras av Torkels Däck (bästa begagnade däcken i hela Tungelsta!), Äppelknyckar'n.se (moderiktiga busungebyxor på nätet!) och Bogdans Inkassobyrå (Du får dina pengar, vi garanterar!).

Inga kommentarer: